چندروزقبل تولدم

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

چندروزقبل تولدم

سلاممممممممممممم

واااااااااااای جمعه تولدمه نمی دونیدچقدر ذوق دارم امروز اولین کادوم رو از

دوستم گرفتم راستی امروز تولد دوستم بود یادم رفته بودبااینکه دیروز یادم

بود پنجشنبه اون یکی دوستم وجمعه هم گل سرسبدکلاس که خودم باشم

تولده راستی این دوستام دوتاییشون اسمشون زهراست اسمی که عشقم

خیلی دوست داره

خوب دیگه تااون موقع بای

دوستون دارم همگی

عشقم همیشه بدش میومداز بای گفتنم

حالا که نیستش بزار بگم

بایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی



نظرات شما عزیزان:

sami
ساعت17:41---20 آبان 1393
سلام
میدونم همه ی اینارو از رو پاکیو احساس میگی تو داری از عشق میگی
من زیبایی و پاکی این نوشته ها رو میبینم
اما میدونم خیلیا این حرفارو سادگی میدونن و به خیالشون میشه خیلی ساده این سادگیو وپاکیو خط خطی کنن
ادما خوب شید لطفا
خستم از بدیها
پاسخ:حرفات عین حقیقته ولی واقعاکاش ادمابفهمند


اسما
ساعت12:57---18 آبان 1393
سلام من شمارولینک کردم دروبلاگم من اسماهستم مدیروبلاگی ک دزدیده شد ردپای عشق..اینم وبلاگمه همه دوستانولینک کردم شماهم منولینک کنیدوبمنم سربزنیدhttp://maheman72.loxblog.com/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, ساعت 19:1 توسط پروین ومیلاد |